Bestellen

Bestelproces

Zowel het aanvraag- als het bestelproces verlopen bij ons via vaste contactpersonen. In beide processen zijn we betrokken en ondersteunen we waar nodig. Hieronder een opsomming van hoe deze processen verlopen vanaf de aanvraag tot en met de levering van het drukwerk.

Aanvraagproces

  1. Aanvraag. De aanvraag komt bij ons binnen per mail of via de website
  2. Verwerking. We geven advies en verwerken de aanvraag
  3. Beoordeling. We zoeken in ons netwerk naar de beste oplossing
  4. Offerte. We komen zo snel mogelijk bij je terug met een offerte
  5. Opdracht. Enthousiast? Dan voeren we de opdracht voor je uit 

Als je akkoord gaat met de offerte, zullen we de bestelling zo snel mogelijk in productie nemen. 

Bestelproces

  1. Bestanden aanleveren. Je levert een drukklaar pdf-bestand bij ons aan
  2. Registeren. Maak een persoonlijke portal aan, waarin je je persoonlijke gegevens kunt aanvullen en je bestelling kunt volgen
  3. Betalen. Betalen vindt op rekening plaats. We hanteren een betalingstermijn van 14 dagen

Snel een offerte aanvragen

Wil jij snel en goed geholpen worden? Vraag dan zonder verplichtingen een vrijblijvende offerte aan. Wij komen hier zo snel mogelijk bij je op terug. Beloofd!